The Bergen Shipping Voyage 2024: Påmeldingen er åpnet!

The Bergen Shipping Voyage 2024: Påmeldingen er åpnet! 940 529 Bergens Rederiforening

Bli med på en unik opplevelse til sjøs når den maritime næringen samles om bord på Statsraad Lehmkuhl. Kombiner faglig påfyll med en spektakulær opplevelse, nye kontakter og nye vennskap.

Fra og med onsdag 29. november kan medlemsbedrifter i Bergens Rederiforening sikre seg plasser til en av 2024s store begivenheter: The Bergen Shipping Voyage 2024.

2024 skal den maritime næringen nok en gang samles om bord på seilskipet Statsraad Lehmkuhl. Vi setter seil sammen for fremtiden når Bergens Rederiforening og Norges Rederiforbund inviterer til 1. utgave av The Bergen Shipping Voyage.

Her kombinerer man faglig påfyll med en spektakulær opplevelse til sjøs. Mens deltagerne seiler det 110-år gamle seilskipet sammen fra Bergen til Shetland og tilbake vil de delta i et unikt lederutviklingskurs, skreddersydd for Statsraad Lehmkuhl av professor og tidligere marineoffiser, Olav Kjellevold Olsen.

Ved å delta på The Bergen Shipping Voyage vil deltakerne forbedre sine lederegenskaper, utvide sitt profesjonelle nettverk og skape nye vennskap.

Les mer om programmet her og sikre deg plasser til din bedrift.