Påmeldingen har startet: One Ocean-Back to the Future

Påmeldingen har startet: One Ocean-Back to the Future 1776 1184 Bergens Rederiforening

I oktober 2022 samles den maritime næringen i Norge til et unikt lederutviklingsprogram ombord på seilskipet Statsraad Lehmkuhl.

Les mer om seilasen og meld deg på her

Et unikt lederutviklingsprogram
6. – 12. oktober 2022 setter Statsraad Lehmkuhl seil fra Ishigaki i Japan til Manila på Filippinene. Om bord vil det være ledere og talenter fra hele den maritime verdikjeden i Norge.

Under seilasen vil man delta i et unikt og skreddersydd lederutviklingsprogram med den tidligere marineoffiseren og professoren, Olav Kjellevold Olsen.

En eksklusiv once-in-a-liftime mulighet
Ved å delta i lederutviklingsprogrammet Back To The Future, vil bedriften din sikre seg verdifull kunnskap og erfaringer som vil styrke bedriften i den pågående omstillingen for maritim næring.

Her kan du sende ansatte og la dem få utvikle seg som ledere og fremtidige ledere gjennom forelesninger og praktisk trening under seilasen. De vil både få utvikle seg som personer, utvide nettverket sitt, få nye venner og lære å seile et historisk seilskip.

Denne etappen er eksklusiv for medlemmene av Maritime Bergen, Bergens Rederiforening, Maritimt Forum og Norges Rederiforbund.

Vet du ikke hvem du ønsker å sende?
Ingen problem! Du kan booke billetter til selskapet ditt i dag og oppgi navnene på dem som skal reise senere.

Detaljert informasjon og påmelding finner du her

Vi gleder oss til å sette seil sammen med deg.

Velkommen om bord!