Vil din bedrift bidra til fremtidens forsvar?

31 oktober| 09:00 - 12:00Gratis
Laster Arrangementer

Mange bedrifter kan lage sivile produkter som også har potensial for Forsvaret – selv uten å vite det. Med ny storsatsing i Forsvaret på trappene, inviterer vi bedrifter i Bergen og Vestland til å møte Forsvaret og høre mer om hvilke muligheter som finnes.

Forsvarets langtidsplan legger opp til en storstilt satsing i tiårene fremover. Langtidsplanen skal forbedre svakhetene i dagens forsvar og sørger for investeringer i nye kapasiteter. Innovasjonsgraden skal opp og Forsvaret skal i enda større grad benytte lokale og regionale tilbydere. Behovet og interessen for samarbeid er stor.

Forsvaret, Innovasjon Norge, Bergens Rederiforening, Maritime Bergen og Bergen Næringsråd ønsker derfor å komme i kontakt med bedrifter Bergen og Vestland som vil undersøke hvordan de kan bidra til fremtidens forsvar.

Mange bedrifter som produserer sivile varer og tjenester tenker kanskje ikke over at produktene også kan ha potensial for Forsvaret.

Påmelding

Dato: