Medlemsmøte i Bergens Rederiforening - Er bunnen nådd?

• onsdag, 13 januar 2016 00:00

Bergens Rederiforening avholder sitt årlige møte der hovedvekt legges på det som alle snakker om men ingen kan gjøre noe med; Markedsforholdene i shipping - kan det bli verre eller er bunnen nådd?

Det er vanskelig å spå – spesielt om fremtiden – men noen våger seg likevel frempå med klare meninger om hvordan verden vil se ut fremover.

Vi har gleden av å presentere dyktige innledere som vil belyse utsiktene i de relevante markedene. Den internasjonalt anerkjente "spåmannen" Martin Stopford vil foredra om markedsforholdene og om bruk av nye web-verktøy i drift og operasjon av skip. Martin er kjent for de fleste som en glitrende foredragsholder med sterke analytiske evner. I tillegg er han glødende interessert i bruk av ny teknologi i shipping.

Fra DNB Markets Investment Banking stiller Rune Magnus Lundetræ. Lundetræ var tidligere CFO i Seadrill (OSE og NYSE), han vil ta oss  ta oss gjennom utvalgte interessante finansielle problemstillinger.

Etter foredragene ca. kl. 20:00 vil det bli bevertning (hyggelig påspandert av DNB) og god anledning til mingling med gode venner og kolleger!

Tid: 21. januar kl. 18:00
Sted: DNB, Solheimsgaten 7C

Påmelding (frist 18.januar): bit.ly/markedsmøte16

Ved behov for parkering vennligst ta kontakt med: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Samfunnsansvar