Fish & ships & rock `n` roll

16 juni 2015 08:00 - 10:00

(Lagre i kalender)

Grand Bergen

Hvordan lykkes vi best med å tenke felles havrom? Velkommen til frokostmøte på Grand tirsdag 16.juni.

Kollasje

Havnæringene er i omstilling og vi må i større grad evne å tenke helhetlig på disiplinene maritimt, marint og subsea.  I juni legges regjeringens nye maritime strategi frem. Under høringsmøtene sist høst oppfordret næringsministeren oss alle til å tenke felles havrom – bare slik kan vi sikre en bærekraftig utvikling for alle områdene.

Hvordan gjør vi dette beste? Hva tenker de unge voksne? Det er de som er fremtidens sjefer. Hvordan kan de unge og de mer erfarne sammen knekke kodene for bærekraftig utvikling av havnæringer i skjønn harmoni?

Maritimt Forum Bergensregionen, Bergens Rederiforening, YoungShip og YoungFish inviterer til frokostmøte på Grand Bergen der dette er tema. Tid:    Tirsdag 16. juni kl 08:30-10:00 Sted: Grand Bergen, Nedre Ole Bulls plass Registrering og frokost fra kl 08:00. Møtet er gratis og åpent for alle interesserte.

Arne

Etter innleggene vil Arne Hjeltnes lede en samtale fra scenen. Der deltar også: Vidar Horneland, Regional Engineering Manager Atlantic, DOF Subsea, Åshild Nakken, Direktør for markeds- og forretningsutvikling hos Hallvard Lerøy AS, og Irene Waage Basili som er CEO hos G.C Rieber.

Vidar

Her møter du mange flinke folk med sterke meninger om fremtiden og om bærekraftig utvikling. Dette vil du ikke gå glipp av!

Meld deg på via denne lenken: www.bit.ly/fishnships

Kart

Grand Bergen