Skjærgårdscruise

22 juni 2018 17:00

(Lagre i kalender)

TBA

Bergens Rederiforening har gleden av å invitere medlemmer nok en gang - med eller uten følge - til sommerens vakreste eventyr, som i år er i kombinasjon med den store Skutefesten i Bergen. Christian Radich og Sørlandet kommer på besøk, og vi har sikret oss Statsraaden for våre medlemmer sammen med Bergens Skipsmæglerforening. Det er bestilt sol & varme til denne kvelden som starter fra Bradbenken. Alle bes møte opp på Skuten kl. 16.30 - vi seiler presis kl. 17.00. Sammen med medlemmene i Bergens Skibsmæglerforening og deres spouses vil vi ta turen ut i skjærgården, hvor vi kan forsyne oss av en herlig buffet med lekker sjømat og tilhørende drikke for enhver smak. Egenandel er NOK 500 – og da tar du med deg følge gratis! For denne latterlige lave og subsidierte prisen får du fri bar, deilig mat, hyggelig selskap og dans om bord på verdens vakreste seilskute. Her blir det fest om bord! Klikk på link for påmelding: bit.ly/Skjærgårdstur18 (klipp ut og lim inn i ny fane, om ikke linken virker) Vi ønsker hjertelig velkommen!